de rpg!!

Rosa
Site Admin
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-03-2015 19:30

Bericht door Rosa » 29-03-2015 21:47

Aaron hijgde nog omdat hij zo snel had gefietst. ''Hey.. ik.. ik vroeg me af waar je was. Ik maakte me zorgen.'' Gaf hij toe. ''Gaat het?'' Hij stapte zonder te vragen haar huis binnen en deed wat gordijnen open sinds het zo donker was. ''Ik was bang dat je dood was ofzo.'' Hij keek haar aan.

Aaricia
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 26-03-2015 19:15

Bericht door Aaricia » 29-03-2015 21:54

'Oh, eh, ja. Ik had me verslapen,' mompelde Mia, en ze haalde een hand door haar haren in poging er enigszins fatsoenlijk uit te zien (al voelde ze zich behoorlijk katerig). Aaron leek zich al vrij snel thuis te voelen, want hij deed de gordijnen open zodat het binnen een beetje licht werd. Mia kneep geërgerd haar ogen samen. 'Hoelang is het al bezig?' Ze keek op de klok, het was nu toch te laat om nog te gaan.

Rosa
Site Admin
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-03-2015 19:30

Bericht door Rosa » 29-03-2015 21:58

''Ondertussen is het al bijna afgelopen.'' Mompelde hij. Hij keek naar de lege flessen die naast de bank lagen en toen weer naar Mia. ''Hoe voel je je? Moet ik een paracetamol voor je pakken? Een glas water?''

Aaricia
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 26-03-2015 19:15

Bericht door Aaricia » 29-03-2015 22:08

'Nee, hoeft niet, ik pak zelf wel even...' Mia liep naar de keuken toe en schonk snel een glas water in. Enerzijds vond ze het fijn dat Aaron bezorgd om haar was, anderzijds voelde ze zich haast betrapt nu hij zo in haar huis stond. Ze liep weer terug naar de woonkamer en dronk snel wat water. 'Sorry dat je hiervoor dan ook de sessie moet missen...' mompelde ze. Ze wilde gaan zitten maar wist zich niet echt een houding te geven, en wist ook niet of ze zich nu schuldig moest voelen of niet.

Rosa
Site Admin
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-03-2015 19:30

Bericht door Rosa » 29-03-2015 22:12

Aaron haalde zijn schouders op. ''Maakt mij niet uit hoor.'' Hij bleef naar haar kijken. Hij was stiekem blij dat Mia zichzelf ook niet kon inhouden, sinds hij dat ook niet kon. ''Voel je niet schuldig.'' Aaron kon van haar gezicht aflezen dat ze dat wel deed. ''Ik ben ook nog niet gestopt hoor.'' Hij haalde een zakje poeder uit zijn zak en glimlachte flauw.

Aaricia
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 26-03-2015 19:15

Bericht door Aaricia » 29-03-2015 22:20

Mia glimlachte toen hij het zakje liet zien. 'Gelukkig ben ik niet de enige, dan.' Ze dronk het restant water op en zette het glas op tafel, naast de andere legen glazen en enkele flessen. 'Maar toch, het is alsnog niet fijn om het met andere mensen te delen.'

Rosa
Site Admin
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-03-2015 19:30

Bericht door Rosa » 29-03-2015 22:28

''Maar goed dat we vandaag niet naar de groep zijn gegaan dan.'' Hij lachte eventjes en hielp toen om wat flessen op te ruimen. ''Als je wilt dat ik weer ga moet je het zeggen hoor.'' Aaron kon beter voor anderen zorgen dan voor zichzelf.

Aaricia
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 26-03-2015 19:15

Bericht door Aaricia » 29-03-2015 22:43

'Hm, zet het anders maar in de keuken neer,' zei Mia, terwijl ze zelf ook snel een paar flesjes pakte en ze naar de keuken bracht. Daarna ging ze zitten op de bank en gebaarde dat Aaron ook maar moest gaan zitten, want ze wilde eigenlijk niet teveel doen qua opruimen, enzovoort. 'Ik denk dat ik weer op mezelf ga wonen,' mompelde ze. Sinds de tweede sessie van die praatgroep had ze hier wel meer over nagedacht, maar de laatste dagen steeds vaker. Met haar vader kon ze er niet echt over praten, maar toch wilde ze zo'n beslissing niet zonder enig advies maken.
'Ik heb geen vast inkomen want, nou ja, ik heb geen baantje meer, maar ik heb toen mijn moeder kwam te overlijden veel geld gekregen omdat ze niet alles aan mijn vader wilde geven, maar ook wat aan mij...'

Rosa
Site Admin
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-03-2015 19:30

Bericht door Rosa » 04-04-2015 13:43

''Hm.'' Aaron zweeg en zette zijn handen in zijn heupen. ''Je hebt in ieder geval een dak boven je hoofd, toch?'' Hij glimlachte een beetje stompzinnig. ''Waar is je vader nu dan?''

Aaricia
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 26-03-2015 19:15

Bericht door Aaricia » 05-04-2015 14:29

'Ja dat klopt, eigenlijk mag ik niet klagen.' Er waren genoeg mensen die waarschijnlijk geen huis meer hadden, sowieso al in hun praatgroep. 'En weet ik niet,' zei ze, terwijl ze haar schouders ophaalde. 'Denk gewoon ergens bij een vriend of anders naar de winkel, geen idee.'

Plaats reactie